Βουλή: Ανακοινώθηκε στην Ολομέλεια η διαγραφή του Μάριου Σαλμά από την ΚΟ της ΝΔ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Ανακοινώθηκε στην ολομέλεια η επιστολή του προέδρου της Νέας Δημοκρατίας και πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη, προς τον πρόεδρο της Βουλής Κωνσταντίνο Τασούλα, με την οποία τίθεται εκτός Κοινοβουλευτικής Ομάδας της Νέας Δημοκρατίας, ο βουλευτής Αιτωλοακαρνανίας Μάριος Σαλμάς.

 

 

 

 

 

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.