Συνελήφθη μαθητής σε σχολείο του Αγρινίου – Έκανε κατάληψη, απείλησε και βιντεοσκόπησε τον διευθυντή

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Στην σύλληψη ενός 15χρονου μαθητή που φοιτά σε Γυμνάσιο του Αγρινίου, προχώρησαν οι Αρχές, καθώς προέβη μαζί με άλλα άτομα, στην κατάληψη του σχολικού συγκροτήματος και μάλιστα απείλησε και βιντεοσκόπησε με το κινητό του τηλέφωνο τον Διευθυντή του σχολείου.

Επιπλέον, χειροπέδες πέρασαν και στην μητέρα του για παραμέληση εποπτείας ανηλίκου.

 

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.