Κτηνωδία στην Σαντορίνη: Έδεσαν άλογο και το άφησαν να πεθάνει από τη δίψα

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Μια αδιανόητη κτηνωδία εκτυλίχθηκε στην Σαντορίνη, όπου ένα άλογο εντοπίστηκε νεκρό και δεμένο σε δέντρο.

Το τραγικό περιστατικό δημοσιεύθηκε στην ομάδα Pet Alert Santorini (Lost & Found Pets) στο Facebook, στην οποία φαίνεται το άτυχο ζώο να κείτεται νεκρό, στην περιοχή της Περίσσας.

Σύμφωνα με τα όσα γράφονται, άγνωστοι έδεσαν το άλογο σε σημείο κάτω από τον καυτό ήλιο, που δεν έφτανε καν να πιει νερό.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.