Θεσσαλονίκη: Αισθάνθηκε αδιαθεσία ενώ οδηγούσε, βγήκε από το ΙΧ και κατέληξε

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Τραγωδία σημειώθηκε το μεσημέρι της Τρίτης (04/06), στη Θεσσαλονίκη, όταν ένας άνδρας άφησε την τελευταία του πνοή στο κέντρο της πόλης.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες του thestival.gr, το τραγικό συμβάν σημειώθηκε γύρω στις 12:00. Οδηγός αυτοκινήτου το οποίο κινείτο στην οδό Σβώλου, αισθάνθηκε αδιαθεσία ενώ οδηγούσε. Σταμάτησε το αυτοκίνητο στην άκρη του δρόμου, βγήκε από αυτό και λίγο μετά κατέρρευσε.

Άμεσα στο σημείο έσπευσαν ασθενοφόρα του ΕΚΑΒ και Κινητή Ιατρική Μονάδα. Παρά τις υπεράνθρωπες προσπάθειες των διασωστών να τον επαναφέρουν, ο άνδρας άφησε την τελευταία του πνοή.

ΕΚΑΒ Θεσσαλονίκη
Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.