Η κρίση αναγκάζει τους Έλληνες να κόψουν τις συνδέσεις των κινητών τους, αλλά και των σταθερών τηλεφώνων. Σύμφωνα με στοιχεία από το Ευρωβαρόμετρο το 84% των ερωτηθέντων, ανέφερε ότι περιορίζει τη διάρκεια χρήσης των υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας λόγω κόστους. Το ποσοστό αυτό είναι το υψηλότερο στην Ε.Ε. των 27, έχοντας δεύτερη τη Βουλγαρία (82%).Σύμφωνα με τα ίδια στοιχεία το ποσοστό των ελληνικών νοικοκυριών που χρησιμοποιεί τηλεφωνική σύνδεση τόσο σταθερού όσο και κινητού, διαμορφώθηκε τον Δεκέμβριο του 2011 στο 72% και εμφανίζεται κατά 10 μονάδες μικρότερο απ’ ότι εννέα μήνες πριν.
Η κρίση “κόβει” κινητά και σταθερά
Μειώθηκαν τον τελευταίο χρόνο οι συνδέσεις κινητών και σταθερών τηλεφώνων... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
Κοινωνία
Google
Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google
Google
Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ