Στα χέρια της αστυνομίας έπεσαν δύο άνδρες ηλικίας 44 και 28 ετών οι οποίοι διέθεταν προς πώληση άδεια μεταλλικά δοχεία μπύρας που είχαν κλαπεί από εταιρεία στη Σίνδο Θεσσαλονίκης.Όπως προέκυψε από την αστυνομική έρευνα οι δύο συλληφθέντες, μαζί με έναν 26χρονο συνεργό σε βάρος του οποίου επίσης σχηματίσθηκε δικογραφία, αφαίρεσαν από εταιρεία που βρίσκεται στη Σίνδο, 170 άδεια μεταλλικά δοχεία μπύρας χωρητικότητας 30 λίτρων το ένα.Οι συλληφθέντες θα οδηγηθούν στον κ. Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Θεσσαλονίκης.
Έκλεβαν βαρέλια μπύρας
Συνελήφθησαν τρεις άνδρες που έκλεβαν άδεια μεταλλικά δοχεία μπύρας στη Θεσσαλονίκη... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
Κοινωνία
Google
Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google
Google
Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ