Συνελήφθησαν, το μεσημέρι της Παρασκευής, στο λιμάνι της Αλεξανδρούπολης, από άνδρες της Ασφαλείας της οικείας Λιμενικής Αρχής, με τη συνδρομή ανδρών της Δίωξης Ναρκωτικών του Κεντρικού Λιμεναρχείου Καβάλας και κατόπιν ενδείξεως αστυνομικού σκύλου ανίχνευσης ναρκωτικών ουσιών, ένας 24χρονος και δύο 25χρονοι, διότι κατείχαν από κοινού, επιμελώς κρυμμένα εντός φορητού ψυγείου μέσα σε μεταλλικό κουτί καφέ, δύο πλαστικές συσκευασίες που περιείχαν ακατέργαστη ινδική κάνναβη συνολικού βάρους 17 γραμμαρίων.Προανάκριση, κατά την αυτόφωρη διαδικασία, διενεργείται από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Αλεξανδρούπολης, ενώ η ναρκωτική ουσία κατασχέθηκε.
Τους τη “χάλασε” ο σκύλος
Συνελήφθησαν, το μεσημέρι της Παρασκευής, στο λιμάνι της Αλεξανδρούπολης... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
Κοινωνία
Google
Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google
Google
Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ