Συνάντηση Γεραπετρίτη – Κουλέμπα στο περιθώριο της Συνόδου ΥΠΕΞ του ΝΑΤΟ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Συνάντηση με τον υπουργό Εξωτερικών της Ουκρανίας Ντμίτρο Κουλέμπα (Dmytro Kuleba) είχε ο υπουργός Εξωτερικών Γιώργος Γεραπετρίτης, στο περιθώριο της Συνόδου ΥΠΕΞ των κρατών μελών του ΝΑΤΟ, σύμφωνα με ανάρτηση του ΥΠΕΞ στην πλατφόρμα X.

Προσερχόμενος στην σύνοδο των υπουργών Εξωτερικών της Συμμαχίας, ο κ. Γεραπετρίτης δήλωσε ότι “η σημερινή μέρα είναι ιδιαίτερα σημαντική για το ΝΑΤΟ για δύο λόγους. Ο πρώτος είναι η 75η επέτειος από την ίδρυση του ΝΑΤΟ, μιας συμμαχίας που διαχρονικά έχει συμβάλλει θετικά στην ασφάλεια και την εδραίωση της ειρήνης και της ευημερίας παγκοσμίως”.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.