Της έκαψαν για δεύτερη φορά το αυτοκίνητο! Ένα ολοκαίνουργιο αυτοκίνητο έγινε στάχτη, από εμπρησμό -όπως αναφέρουν οι πρώτες πληροφορίες- τα ξημερώματα στην Ορεστιάδα. Το αυτοκίνητο ανήκει σε γυναίκα, η οποία πέφτει θύμα εμπρησμού για δεύτερη φορά, καθώς πριν από λίγους μήνες, άγνωστος είχε αποπειραθεί να κάψει και το παλιό της αυτοκίνητο. Αστυνομία και πυροσβεστική ερευνούν όλα τα ενδεχόμενα και προσπαθούν να δουν αν οι εμπρησμοί συνδέονται αφενός μεταξύ τους και αφετέρου με μια άλλη απόπειρα πυρπόλησης που έγινε στο αυτοκίνητο ενός Τούρκου που βρίσκεται στην περιοχή. Σύμφωνα με πληροφορίες ο Τούρκος γνωρίζεται με την Ελληνίδα που για δεύτερη φορά έπεσε θύμα εμπρησμού. Πηγή: thrakinea.gr
Της έκαψαν το αμάξι για 2η φορά
Θύμα εμπρησμού για δεύτερη φορά πέφτει μια γυναίκα στην Ορεστιάδα καθώς... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
Κοινωνία
Google
Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google
Google
Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ