Νικήτρια η Ξάνθη στο θρίλερ

Έστω κι αν χρειάστηκε να φτάσει στη διαδικασία των πέναλτι, η Ξάνθη πήρε την πρόκριση για τους «16» του Κυπέλλου Ελλάδας, σε βάρος του Εθνικού Γαζώρου... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

 Νικήτρια η Ξάνθη στο θρίλερ

Έστω κι αν χρειάστηκε να φτάσει στη διαδικασία των πέναλτι, η Ξάνθη πήρε την πρόκριση για τους «16» του Κυπέλλου Ελλάδας, σε βάρος του Εθνικού Γαζώρου. Οι δύο ομάδες αναδείχθηκαν ισόπαλες 1-1 στα Πηγάδια (61΄ Ονουάτσι – 23΄αυτ. Γούτας), όπως ακριβώς και στο πρώτο ματς στις Σέρρες, και η ομάδα του Μαρίνου Ουζουνίδη επικράτησε τελικά 5-4 στα πέναλτι και πήρε το εισιτήριο για τον επόμενο γύρο, όπου θα αντιμετωπίσει τη Βέροια.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.