Στο ρελαντί ο ΠΑΟΚ

Χωρίς να φορτσάρει ο ΠΑΟΚ επικράτησε 2-1 του Πλαταμώνα στη ρεβάνς της 3ης φάσης του Κυπέλλου Ελλάδας και μετά το 3-1 του πρώτου αγώνα, πήρε άνετα το εισιτήριο για τους «16» της διοργάνωσης, όπου θα αντιμετωπίσει το νικητή του ζευγαριού Αρης-Καλλιθέα... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Χωρίς να φορτσάρει ο ΠΑΟΚ επικράτησε 2-1 του Πλαταμώνα στη ρεβάνς της 3ης φάσης του Κυπέλλου Ελλάδας και μετά το 3-1 του πρώτου αγώνα, πήρε άνετα το εισιτήριο για τους «16» της διοργάνωσης, όπου θα αντιμετωπίσει το νικητή του ζευγαριού Αρης-Καλλιθέα.

Τα γκολ των «ασπρόμαυρων» πέτυχαν οι Γιάννου στο 35΄ και Σταφυλλίδης στο 64΄, ενώ για τους φιλοξενούμενους σκόραρε ο Καθάριος στο 77΄.

 

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.