Έκανε το “μπαμ” ο Ολυμπιακός Βόλου

Το εισιτήριο για τους «16» του Κυπέλλου Ελλάδας πήρε ο Ολυμπιακός Βόλου, μετά το 2-2 με τον Ατρόμητο στο Περιστέρι, στη ρεβάνς της 3ης φάσης της διοργάνωσης. Οι «ερυθρόλευκοι» μετά το 1-1 του Βόλου έφτασαν στην πρόκριση χάρη στο γκολ του Ανιέτε στις καθυστερήσεις, με το οποίο διαμορφώθηκε το τελικό σκορ... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Έκανε το “μπαμ” ο Ολυμπιακός Βόλου

Το εισιτήριο για τους «16» του Κυπέλλου Ελλάδας πήρε ο Ολυμπιακός Βόλου, μετά το 2-2 με τον Ατρόμητο στο Περιστέρι, στη ρεβάνς της 3ης φάσης της διοργάνωσης. Οι «ερυθρόλευκοι» μετά το 1-1 του Βόλου έφτασαν στην πρόκριση χάρη στο γκολ του Ανιέτε στις καθυστερήσεις, με το οποίο διαμορφώθηκε το τελικό σκορ. Ο Επστάιν στο 3΄ και ο Λαζαρίδης στο 73΄ έδωσαν προβάδισμα στην ομάδα του Μπάγεβιτς, ενώ ο Πινδώνης στο 48΄ είχε ισοφαρίσει προσωρινά. Στην επόμενη φάση ο Ολυμπιακός Βόλου θα αντιμετωπίσει τον Αστέρα Τρίπολης.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.