Βόλος – Αχιλλέας Μπέος: Σε 15 με 20 μέρες θα αποκατασταθεί πλήρως η υδροδότηση

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Από αύριο, σε ποσοστό 80%, θα έχουν νερό ύδρευσης, με χαμηλή πίεση, ο Βόλος και η Νέα Ιωνία και σε 15 με 20 μέρες πιστεύει ότι η υδροδότηση θα φτάσει στο 100%, δήλωσε ο δήμαρχος Βόλου Αχιλλέας Μπέος, μετά τη σύσκεψη υπό τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη που πραγματοποιήθηκε στο δημαρχείο του Βόλου.

Ο δήμαρχος συνέστησε στους πολίτες να κάνουν υπομονή λέγοντας ότι οι υπηρεσίες δουλεύουν και η υδροδότηση θα αποκατασταθεί.

Τόνισε ότι ήταν επιτακτική ανάγκη η επίσκεψη του πρωθυπουργού στο Βόλο και εξέφρασε την αισιοδοξία ότι τα έργα αποκατάστασης Θα προχωρήσουν γρήγορα χάρη και στη στήριξη της κυβέρνησης.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.