Μενεγάκη: “Είχα δύο αποβολές”

Με αφορμή την παράσταση της Ζέτας Δούκα " Γράμμα σ' ένα παιδί", η συζήτηση ήρθε στις δυσκολίες μιας εγκυμοσύνης. Σ'αυτό το σημείο η Ελένη αποκάλυψε ότι "είχα δύο αποβολές" περιγράφοντας τη συναισθηματική της κατάσταση... ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Μενεγάκη: “Είχα δύο αποβολές”

Με αφορμή την παράσταση της Ζέτας Δούκα ” Γράμμα σ’ ένα παιδί”, η συζήτηση ήρθε στις δυσκολίες μιας εγκυμοσύνης. Σ’αυτό το σημείο η Ελένη αποκαλύπτει ότι “είχα δύο αποβολές” περιγράφοντας τη συναισθηματική της κατάσταση: ” Ήμουν πολύ θλιμμένη αλλά δεν το έβαλα κάτω”.

 

Δείτε το απόσπασμα από την εκπομπή “Ελένη”

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.