Συγχαρητήρια Ερντογάν σε Μητσοτάκη – Συμφώνησαν για συνάντηση στο Βίλνιους

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης είχε πριν από λίγο τηλεφωνική επικοινωνία με τον Πρόεδρο της Τουρκίας Ταγίπ Ερντογάν, o οποίος του τηλεφώνησε για να τον συγχαρεί για την νίκη του στις χθεσινές βουλευτικές εκλογές.

Ο Έλληνας πρωθυπουργός και ο Πρόεδρος της Τουρκίας συμφώνησαν να συναντηθούν στη Σύνοδο Κορυφής του ΝΑΤΟ που θα πραγματοποιηθεί στο Βίλνιους της Λιθουανίας στις 11 και 12 Ιουλίου

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.