Θεσσαλονίκη: Τρόμος για επιβάτες αστικού λεωφορείου – Πήρε φωτιά ενώ βρισκόταν εν κινήσει

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Φωτιά πήρε αστικό λεωφορείο την ώρα που βρισκόταν σε δρομολόγιο, νωρίς το πρωί της Τετάρτης (21/6), στη Θεσσαλονίκη.

Ειδικότερα όπως αναφέρει το thesstoday.gr, η φωτιά ξέσπασε στη μηχανή του λεωφορείου του ΟΑΣΘ, που εξυπηρετείται από τα ΚΤΕΛ της γραμμής 51, την στιγμή που βρισκόταν στη συμβολή των οδών Μοναστηρίου και Γιαννιτσών.

Οι επιβάτες έντρομοι κατέβηκαν άμεσα από το αστικό λεωφορείο, χωρίς να υπάρξουν τραυματισμοί, παρά μόνο υλικές ζημιές στο όχημα.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.