Στις 02:30 “είχαν φύγει” οι Anonymous από την ιστοσελίδα του υπουργείου Δικαιοσύνης. Μέχρι αυτή την ώρα δεν έχει αποκατασταθεί η εικόνα του site:ΔΕΙΤΕ ΤΟ: 
Στο Βιλαμπάχο ακόμα τρίβουν
Στις 02:30 "είχαν φύγει" οι Anonymous από την ιστοσελίδα του υπουργείου Δικαιοσύνης. Μέχρι αυτή την ώρα δεν έχει αποκατασταθεί η εικόνα του site: ΔΕΙΤΕ ΤΟ:
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
Κοινωνία
Google
Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google
Google
Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ