Άγιος Δημήτριος: Δύο ανήλικοι συνελήφθησαν για ληστεία

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Ένας 15χρονος και ένας 17χρονος συνελήφθησαν, στην περιοχή του Αγίου Δημητρίου, κατηγορούμενοι για ληστεία.

Σύμφωνα με την ΕΛ.ΑΣ., οι δύο ανήλικοι, μαζί με ένα ακόμη άτομο, το οποίο αναζητείται, τα μεσάνυχτα της περασμένης Πέμπτης, 18 Αυγούστου, επιβιβάστηκαν σε ταξί, στο Καλαμάκι και ζήτησαν από τον οδηγό να τους μεταφέρει στον Άγιο Δημήτριο.

Στο ύψος του Ιερού Ναού Αγίου Βασιλείου οι κατηγορούμενοι ξαφνικά ακινητοποίησαν τον 36χρονο οδηγό και αφού του πήραν μικρό χρηματικό ποσό και ένα κινητό τηλέφωνο, τράπηκαν σε φυγή, αλλά συνελήφθησαν από αστυνομικούς της Άμεσης Δράσης.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.