Πάτρα: Βουτιά θανάτου για 68χρονο από τον πέμπτο όροφο του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Τραγωδία στην Πάτρα, όπου ένας 68χρονος προχώρησε σε βουτιά θανάτου από τον πέμπτο όροφο του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου.

Το περιστατικό συνέβη αργά το βράδυ της Τρίτης. Σύμφωνα με πληροφορίες της ιστοσελίδας, thebest.gr, ο 68χρονος νοσηλευόταν στην Παθολογική Κλινική.

Άγνωστο το πώς, βγήκε στο μπαλκόνι του 5ου ορόφου και βρέθηκε στο κενό. Ο θάνατός του ήταν ακαριαίος.

Την υπόθεση διερευνά η Ασφάλεια Πατρών.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.