ΦΩΤΟ.Πέταξαν αβγά στα γραφεία της ΔΗΜΑΡ

Πέταξαν αβγά στα γραφεία της ΔΗΜΑΡ στην Αγίου Κωνσταντίνου... ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Έριξαν αβγά στα γραφεία της ΔΗΜΑΡ

Πέταξαν αβγά στα γραφεία της ΔΗΜΑΡ στην Αγίου Κωνσταντίνου.

Οι εργαζόμενοι στην τοπική αυτοδιοίκηση, κατά τη διάρκεια της πορείας διαμαρτυρίας τους, έριξαν αβγά στο κτίριο όπου στεγάζονται τα γραφεία της Δημοκρατικής Αριστεράς.

Η πορεία της ΠΟΕ ΟΤΑ ολοκληρώθηκε νωρίτερα και οι δρόμοι στο κέντρο δόθηκαν ξανά στην κυκλοφορία.

 

 

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.