Εδώ και μία βδομάδα ο enikos.gr αποκάλυψε ότι το έργο «Συντήρησης Σηματοδότησης» ήταν συνολικά ένα έργο. Ωστόσο, για άγνωστους ακόμη λόγους το έργο αυτό χωρίστηκε σε δύο τμήματα.Το πρώτο αφορά εξειδικευμένο έργο που περιλαμβάνει τους υπολογιστές κυκλοφορίας και τους ρυθμιστές κυκλοφορίας, ενώ το δεύτερο αφορά το μη εξειδικευμένο έργο, που περιλαμβάνει όλο το εξωτερικό δίκτυο, καλώδια, φανάρια, λάμπες, συνδέσεις.Η σύμβαση για το μη εξειδικευμένο έργο λύθηκε με την εταιρία SIEMENS, που είχε αναλάβει τη συντήρηση του δικτύου.Από τότε δεν έχει υπάρξει μέριμνα ανάθεσης της συντήρησης σε νέα εταιρία, με αποτέλεσμα να μην πραγματοποιούνται και οι αντίστοιχες προμήθειες των απαιτούμενων ανταλλακτικών.Έτσι, κάθε φορά που ένας σηματοδότης καταστρέφεται ή τίθεται εκτός κυκλοφορίας, δεν υπάρχει κανείς για να το επισκευάσει.Την ώρα, λοιπόν, που χιλιάδες οδηγοί ταλαιπωρούνται καθημερινά και από καθαρή τύχη δεν έχουμε θρηνήσει ακόμη θύματα, ειδικά κατά τις βραδινές ώρες, το ζήτημα των φαναριών γίνεται μπαλάκι ανάμεσα στην Περιφέρεια και το ΥΠΕΧΩΔΕ.Συνολικά, εκτός λειτουργίας παραμένουν ακόμη 35 κεντρικές διασταυρώσεις από τη Βασιλίσσης Σοφίας, στο ύψος της Βουλής, μέχρι τη Βασιλέως Γεωργίου, τη Σταδίου και τη Μητροπόλεως.Τέλος, σήμερα το πρωί, σε εκπομπή του MEGA, o αντιπρόεδρος της Κυβέρνησης, μετά και από συνεννόηση με τον Περιφερειάρχη, Γ. Σγουρό, δεσμεύτηκε πως μέχρι αύριο το βράδυ, όλες οι ζημιές θα έχουν αποκατασταθεί.Μακάρι να “τρέξει” το κράτος και να καταφέρει σε 24 ώρες όσα δεν κατάφερε εδώ και ένα χρόνο…
σχολίασε κι εσύ
Ακολουθήστε το enikos.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο στο enikos.gr
Ειδήσεις
Ροή Ειδήσεων
6 ώρες πριν
Καιρός: «Υποτροπικός αεροχείμαρρος» φέρνει ζέστη και αφρικανική σκόνη – Μέχρι 29 βαθμούς η θερμοκρασία
8 ώρες πριν
Τέμπη: Νέα στοιχεία από την έκθεση των εμπειρογνωμόνων – «16 επιβάτες κάηκαν από την φωτιά που προκλήθηκε»
6 ώρες πριν