Αυτό δήλωσε πριν από λίγο ο βουλευτής του ΛΑΟΣ, Κυριάκος Βελόπουλος, στον Real Fm σχετικά με την παραμονή του στο ΛΑΟΣ.Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά: «Δεν υπάρχει λόγος να φύγω και να πάω πουθενά. Εγώ ξέρω εδώ και πάρα πολύ καιρό τι είμαι και τι πρεσβεύω.»Αναφερόμενος στη μη ψήφιση του δεύτερου Μνημονίου τόνισε: “Ένα λάθος δεν το στηρίζεις κάνοντας ένα δεύτερο λάθος”.Σχετικά με την αποχώρηση Γεωργιάδη – Βορίδη, σχολίασε ότι προφανώς δεν είχαν καταλάβει ότι είναι νεοφιλελεύθεροι.Ερωτώμενος εάν θα προσχωρήσει στη Νέα Δημοκρατία απάντησε: «Γιατί να πάω στη Νέα Δημοκρατία; Μια χαρά κόμμα έχουμε, μια χαρά πρόεδρο έχουμε», αποκλείοντας το ενδεχόμενο.
“Μένω μέχρι νεωτέρας”
Αυτό δήλωσε πριν από λίγο ο βουλευτής του ΛΑΟΣ, Κυριάκος Βελόπουλος στον Real Fm, σχετικά με την παραμονή του στο ΛΑΟΣ. ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
Πολιτική
Google
Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google
Google
Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ