Και πάλι στα δικαστήρια ο Brand

Το κακό παιδί του Hollywood, Russell Brand, φαίνεται ότι μέχρι το τέλος της ζωής του θα "σέρνεται" στα δικαστήρια! Τώρα έχει να αντιμετωπίσει μήνυση, γιατί χτύπησε πεζό... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Και πάλι στα δικαστήρια ο Brand

 

Το κακό παιδί του Hollywood, Russell Brand, φαίνεται ότι μέχρι το τέλος της ζωής του θα “σέρνεται” στα δικαστήρια! Τώρα έχει να αντιμετωπίσει μήνυση, γιατί χτύπησε πεζό…

Ο Victor Sheed του έκανε μήνυση και με έγγραφα που κατέθεσε στο δικαστήριο του Λος Άντζελες, ισχυρίζεται ότι ο Russell Brand, τον χτύπησε με το αυτοκίνητό του, τον προηγούμενο Ιανουάριο.

Ο ενάγων ισχυρίζεται ότι τον χτύπησε και λόγω του τραυματισμού δεν μπορούσε να εργαστεί. Γι΄αυτό του ζητά 25.000 δολάρια.

Αυτό που δεν έχει γίνει κατανοητό μέχρι αυτή τη στιγμή, είναι γιατί η μήνυση άργησε…δέκα μήνες.

 

 

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.