Το “ευχαριστώ” του Τράγκα στον Λιάτσο

Τράγκας: Τα γερμανικά ΜΜΕ με παίζουν περισσότερο... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ ΚΑΙ ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Το “ευχαριστώ” του Τράγκα στον Λιάτσο

“Από το 1989 έχει να με καλέσει η ΕΡΤ και σήμερα ευχαριστώ γι΄αυτή την πρόσκληση τη δημόσια τηλεόραση και τον νέο γενικό διευθυντή Αιμίλιο Λιάτσο” είπε με παράπονο και μια κάποια πικρία ο Γιώργος Τράγκας, μιλώντας στο πρωινό της ΝΕΤ.

Ο δημοσιογράφος, με το γνωστό καυστικό του χιούμορ, μίλησε για “σπιναλογκισμό” και είπε ότι με την παρουσία του στην ΕΡΤ αποδεικνύει πως παραμένει πολίτης αυτού του κράτους, διότι τα γερμανικά ΜΜΕ τον “παίζουν” περισσότερο…

 

 

 

 

 

 

 

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.