Θετική στον κορονοϊό η Ζόζεφιν – Τι συμπτώματα έχει

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Σε έξαρση βρίσκεται ο κορονοϊός στη χώρα μας με τα κρούσματα να πολλαπλασιάζονται μέρα με τη μέρα.

Από τον κορονοϊό δεν γλίτωσε ούτε η Ζόζεφιν. Με βίντεο που ανέβασε στα Insta Stories, η τραγουδίστρια αποκάλυψε πως βρέθηκε θετική στον κορονοϊό και συνέστησε σε όλους να προσέχουν.

Επιπλέον, όπως είπε, μέχρι τώρα τα συμπτώματα που έχει είναι ήπια.

«Hello! Εγώ παιδιά, όπως λέει και το τραγούδι που βγάλαμε με τον Γιώργο Κοκοσαίο, έτρεξα αλλά δεν σώθηκα. Ο κορονοϊός βρήκε και εμένα. Ευτυχώς έχω τριπλά εμβολιαστεί και το περνάω πολύ ήπια προς το παρόν. Γενικά θα έλεγα να προσέχετε με ποιους έρχεστε σε επαφή. Γιαγιάδες, παππούδες γιατί μπορεί να μην το περάσουν και τόσο ήπια και να είναι πιο σοβαρό το θέμα…» τόνισε η Ζόζεφιν.

 

 

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.