Πόσα κινητά καταργήθηκαν;

Ολα τα είχαμε, πρέπει να πληρώνουμε και τα κινητά τηλέφωνα διαφόρων στελεχών των υπουργείων... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

«Να ‘χαμε να λέγαμε» αναφέρει μια λαϊκή έκφραση. Ετσι έγινε και με την περιβόητη κατάργηση των κινητών τηλεφώνων συνεργατών, που εξήγγειλε ο υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης Αντώνης Μανιτάκης ύστερα από επερώτηση του βουλευτή της Νέας Δημοκρατίας, Ανδρέα Ψυχάρη, την προηγούμενη εβδομάα.

Ο υπουργός, όπως διαβάζουμε στο Εθνος, προχώρησε στην υλοποίηση της απόφασής του, καταλήγοντας να «κόψει» το κινητό από μόνο… έναν συνεργάτη του.Τόσο… αιματηρές περικοπές.

 

Πηγή: Εθνος

 

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.