Κορονοϊός – Λαμία: Διασωληνώθηκε 24χρονος ανεμβολίαστος – Νοσηλεύεται και ο αδελφός του

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Στην ΜΕΘ COVID του Νοσοκομείου Λαμίας, εισήχθη 24χρονος με κορονοϊό εξαιτίας των επιπλοκών που του δημιούργησε η νόσος.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του LamiaReport, ο νεαρός διακομίστηκε την Τρίτη (16/11) στο Νοσοκομείο Λαμίας και του έγινε εισαγωγή για την Κλινική ήπιας νοσηλείας. Δυστυχώς η κατάστασή του παρουσίασε ραγδαία επιδείνωση και χρειάστηκε να διασωληνωθεί.

Στο νοσοκομείο νοσηλεύεται επίσης ο 22χρονος αδελφός του έχοντας κι εκείνος νοσήσει βαριά με κορονοϊό, ενώ και οι δύο είναι ανεμβολίαστοι.

 

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.