G20: Στη Φοντάνα Ντι Τρέβι οι ηγέτες – Έριξαν κέρματα και έκαναν… ευχή

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Το πρωί της Κυριακής οι ηγέτες της G20 μετέβησαν στο γνωστό συντριβάνι Φοντάνα Ντι Τρέβι της Ρώμης, μέσα στο οποίο έριξαν ένα ευρώ. Με βάση την παράδοση, με τον τρόπο αυτό θα τους δοθεί η ευκαιρία να μπορέσουν να επισκεφθούν ξανά την Αιώνια Πόλη.

G20

Οι ηγέτες έριξαν στο συντριβάνι ένα “ιταλικό ευρώ”, με ανάγλυφο τον “άνθρωπο του Βιτρούβιου” του Λεονάρντο Ντα Βίντσι.

Αμέσως μετά επέστρεψαν στην περιοχή Έουρ, για τις εργασίες της Συνόδου, ενώ λίγο αργότερα άρχισε η διμερής συνάντηση του Αμερικανού προέδρου Τζο Μπάιντεν με τον Τούρκο πρόεδρο Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.