“Ο Ashton είναι χάλια!”

Ο προβληματικός Charlie Sheen επέστρεψε και τα λέει έξω από τα δόντια για τις ικανότητες του Ashton Kutcher...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Ο προβληματικός Charlie Sheen επέστρεψε και τα λέει έξω από τα δόντια για τις ικανότητες του Ashton Kutcher…

“Βαρέθηκα να προσποιούμαι ότι ο Ashton δεν παίζει χάλια!” δήλωσε ο ηθοποιός, ο οποίος αποφάσισε να σταματήσει να παριστάνει το καλό παιδί.

“Βαρέθηκα να λέω ψέματα… Βαρέθηκα να προσποιούμαι ότι η σειρά (“Two and a half men”) δεν είναι χάλια… Βαρέθηκα να προσποιούμαι ότι ο Ashton δεν παίζει χάλια… Δεν είναι κάτι προσωπικό… Απλά αισθάνομαι άσχημα για εκείνον.”

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.