Φώφη Γεννηματά: Γιόρτασε τα γενέθλια του γιου της στο νοσοκομείο μια ημέρα πριν πέσει σε κώμα

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Άλλη μια συγκλονιστική ιστορία με πρωταγωνίστρια τη Φώφη Γεννηματά βλέπει το φως της δημοσιότητας. Όπως αποκάλυψε το κεντρικό δελτίο του Alpha, η Φώφη Γεννηματά γιόρτασε το περασμένο Σάββατο, 23 Οκτωβρίου, τα γενέθλια του 17χρονου γιου της, Γιώργου στον “Ευαγγελισμό”.

Στο δωμάτιο του 10ου ορόφου στο νοσοκομείο, όπου νοσηλευόταν η πρόεδρος του ΚΙΝΑΛ, βρέθηκαν ο σύζυγός της, Ανδρέας Τσούνης, τα άλλα δύο παιδιά της,  Αιμιλία και Κατερίνα και η αδερφή της, Μαίρη. Όλοι μαζί έσβησαν ένα κεράκι σε μία μικρή τούρτα. Έτσι ήθελε η Φώφη Γεννηματά να αποχαιρετήσει τα αγαπημένα της πρόσωπα με μία ωραία εικόνα. Την επόμενη ημέρα έπεσε σε ηπατικό κώμα και τη Δευτέρα άφησε την τελευταία της πνοή.

 

 

 

 

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.