Οι φωτογραφίες του Πετρούνια με το μετάλλιο στο στήθος και το μήνυμα που στέλνει

Την πρώτη του ανάρτηση μετά το χάλκινο μετάλλιο που κέρδισε...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Την πρώτη του ανάρτηση μετά το χάλκινο μετάλλιο που κέρδισε στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Τόκιο έκανε ο Λευτέρης Πετρούνιας. Φορώντας το μετάλλιο στο στήθος, ο Έλληνας Ολυμπιονίκης, έγραψε στο πρώτο του μήνυμα: «Είμαι ευτυχισμένος με αυτό το αποτέλεσμα ! Πρώτα για όσα πέρασα τα τελευταία χρόνια και βρίσκομαι σήμερα εδώ και ύστερα γιατί μου δίνει κίνητρο αυτό το αποτέλεσμα να συνεχίζω να γίνομαι καλύτερος ! Η κορυφή μας ανήκει ! Ευχαριστώ Ελλάδα”. Δείτε τις φωτογραφίες που ανέβασε από το Τόκιο ο “άρχοντας των κρίκων”

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.