“Μαύρο Πάσχα” για βοσκό στο Κολχικό – Του έκλεψαν 50 κατσίκια

"Μαύρο Πάσχα" για βοσκό έξω από το χωριό Δρακόντειο, στη Δημοτική Ενότητα Κολχικού...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

“Μαύρο Πάσχα” για βοσκό έξω από το χωριό Δρακόντειο, στη Δημοτική Ενότητα Κολχικού. Άγνωστοι στη διάρκεια της νύχτας άρπαξαν συνολικά 50 κατσίκια από τη στάνη του.

Οι επιτήδειοι, μετέβησαν τη νύχτα με φορτηγό στη στάνη, παρακολουθώντας την προφανώς και γνωρίζοντας πως ο ιδιοκτήτης της δεν βρισκόταν στο σημείο και ανενόχλητοι έκλεψαν 50 κατσίκια, τα νεαρότερα που υπήρχαν, αφήνοντας στη συνέχεια τις πόρτες της στάνης ανοιχτές, με αποτέλεσμα τα υπόλοιπα ζώα να βγουν έξω.

Ο ιδιοκτήτης, κάτοικος Κολχικού, αντιλήφθηκε σύμφωνα με το GrTimes.gr  τι είχε συμβεί την επόμενη μέρα και απεγνωσμένος κάλεσε την αστυνομία, ενώ στη συνέχεια έψαξε για να βρει τα ζώα που είχαν απομακρυνθεί μόνα τους.

Η συνολική ζημιά από την κλοπή, εκτιμάται πως ξεπερνά τα 1500 με 2000 ευρώ.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.