DFB-Pokal: Αποκλεισμός στα πέναλτι για την Ντόρτμουντ – ΒΙΝΤΕΟ

Αποκλείστηκε από την Βέρντερ Βρέμης, χάνοντας με 4-2 στα πέναλτι εντός έδρας στο πλαίσιο της φάσης των “16’’ του κυπέλλου Γερμανίας...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Την ευκαιρία να διεκδικήσει το νταμπλ στην Γερμανία έχασε η Ντόρτμουντ η οποία αποκλείστηκε από την Βέρντερ Βρέμης, χάνοντας με 4-2 στα πέναλτι εντός έδρας στο πλαίσιο της φάσης των “16’’ του κυπέλλου της χώρας. Η κανονική διάρκεια έληξε ισόπαλη 1-1, ενώ η παράταση έληξε 3-3. Στο 5΄ ο Ρασίκα άνοιξε το σκορ για τους φιλοξενούμενους, ενώ στις καθυστερήσεις του πρώτου ημιχρόνου ο Ρόις ισοφάρισε σε 1-1 με εξαιρετική εκτέλεση φάουλ.

Στο 105΄ ο Πούλισιτς έδωσε το προβάδισμα στο σκορ στην Ντόρτμουντ, ενώ τρία λεπτά αργότερα ο Πιζάρο ισοφάρισε σε 2-2. Στο 113΄ ο Χακίμι πέτυχε το τρίτο γκολ της πρωτοπόρου της Bundesliga, όμως στο 119΄ ο Χάρνικ ισοφάρισε σε 3-3 και έστειλε το ματς στα πέναλτι. Εκεί ο Αλκάθερ και ο Φίλιπ έχασαν τα δύο πρώτα πέναλτι της Ντόρτμουντ κι έτσι η Βέρντερ Βρέμης πήρε την πρόκριση με 4-2.

Η Ντόρτμουντ δεν ήταν η μοναδική ομάδα της Bundesliga που αποκλείστηκε στους σημερινούς αγώνες της φάσης των “16” του κυπέλλου Γερμανίας. Η Νυρεμβέργη ηττήθηκε με 1-0 από το Αμβούργο εκτός έδρας χάρη στο γκολ του Οζκάν στο 54΄. Επίσης η Λεβερκούζεν είπε “αντίο” στην διοργάνωση, αφού ηττήθηκε με 2-1 από την Χαϊντενχάιμ εκτός έδρας. Οι “ασπιρίνες” προηγήθηκαν με τον Μπραντ (44’), όμως οι γηπεδούχοι πήραν την πρόκριση με τα γκολ των Ντοβεντάν (47’) και Μουλτχάουπ (72’). Σε άλλο ματς η Πάντερμπορν επικράτησε με 3-1 της Ντούισμπουργκ εκτός έδρας.

Πηγή: filathlos.gr

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.