Η ιατροδικαστική έκθεση έριξε φως στον τραγικό θάνατο του ζευγαριού που έπεσε από γκρεμό βγάζοντας σέλφι

Οι τοξικολογικές εξετάσεις που έγιναν μαρτυρούν ότι είχαν...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Το ζευγάρι Ινδών που έπεσε από μεγάλο υψόμετρο σε Πάρκο Yosemite στην Καλιφόρνια βγάζοντας σέλφι πριν από λίγους μήνες, αποδείχθηκε ότι ήταν υπό την επήρεια αλκοόλ.

Η τοξικολογική εξέταση δεν διευκρινίζει την ποσότητα του αλκοόλ που βρέθηκε στο αίμα τους, όμως αναφέρει ότι είχαν και οι δύο καταναλώσει αλκοολούχα ποτά.

Το ζευγάρι που διατηρούσε ταξιδιωτικό μπλογκ, ήταν γνωστό για τις σέλφι που έβγαζε από διάφορα σημεία του κόσμου. Έτσι και στην προκειμένη περίπτωση, έστησε το τρίποδο του και έφτασε στην άκρη του γκρεμού για να βγάλει μία εκπληκτική φωτογραφία. Κανείς δεν ξέρει πως ακριβώς συνέβη, αλλά αυτή η προσπάθεια ήταν μοιραία και για τους δύο.

ΠΗΓΗ: dailymail

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.