Σάρας: Είμαι τρελαμένος, δεν θα κερδίσουν πολλοί στο ΟΑΚΑ!

«Θέλω να συγχαρώ τους παίκτες μου για την καλή δουλειά. Για μια ακόμη φορά θέλω να ευχαριστήσω τον Παναθηναϊκό και τους φιλάθλους του για την υποδοχή και το θερμό καλωσόρισμα, είναι τρομερό συναίσθημα. Ευχαριστώ, ευχαριστώ, ευχαριστώ!»...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Μετά το μεγάλο διπλό της Ζαλγκίρις στο ΟΑΚΑ (87-83), ο Σαρούνας Γιασικεβίτσιους στάθηκε στη νοοτροπία των παικτών του και ευχαρίστησε τον κόσμο του Παναθηναϊκού για την υποδοχή που του επιφύλαξε.

«Θέλω να συγχαρώ τους παίκτες μου για την καλή δουλειά. Για μια ακόμη φορά θέλω να ευχαριστήσω τον Παναθηναϊκό και τους φιλάθλους του για την υποδοχή και το θερμό καλωσόρισμα, είναι τρομερό συναίσθημα. Ευχαριστώ, ευχαριστώ, ευχαριστώ! Σε κάποια σημεία χάσαμε το μυαλό μας, συμβαίνει εδώ στο ΟΑΚΑ ωστόσο τα καταφέραμε. Κάναμε σπουδαία δουλειά, δεν θα κερδίσουν πολλές ομάδες εδώ» εξήγησε στην αρχική τοποθέτησή του στη συνέντευξη Τύπου.

Στη συνέχεια ρωτήθηκε για το αν η Ζαλγκίρις αποδίδει καλύτερα μακριά από το Κάουνας: «Πιστεύω ότι παίξαμε καλά στην έδρα μας… Εξάλλου η Φενέρ και η Μπασκόνια (σ.σ. οι ομάδες που την κέρδισαν στην έδρα της) δεν είναι ομάδες από ένα… μικρό χωριό». Όσον αφορά το πόσο δύσκολο είναι να διαχειριστεί τέσσερις προσθήκες, είπε: «Δεν έχω άλλη επιλογή. Είμαι πολύ τυχερός που έχω αυτούς τους παίκτες. Αν έχουν κάποια αδυναμία, την αναπληρώνουν με τη διάθεσή τους και τη νοοτροπία τους».

Επίσης, μιλώντας στην κάμερα της NOVA μετά το τέλος του ματς εξήγησε πως «είμαι τρελά χαρούμενος, πιστέψτε με»!Πηγή: filathlos.gr

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.