Μαξίμου: Ο Μητσοτάκης πήγε σαν τον κλέφτη στο Μάτι

Το τελευταίο καταφύγιο της ΝΔ, η προσπάθεια εξαγωγής πολιτικής υπεραξίας από την επικοινωνιακή εκμετάλλευση μιας τραγωδίας, αποδεικνύεται κι αυτή μάταια...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Με ανακοίνωσή του το Γραφείο Τύπου του Πρωθυπουργού επιτίθεται στον πρόεδρο της ΝΔ Κυριάκο Μητσοτάκη για την παρουσία του στο Μάτι.

Όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά στην ανακοίνωση: “Tην ίδια ώρα που ο υπουργός υποδομών Χρήστος Σπίρτζης είχε τη συνήθη καθημερινή παρουσία του στο Μάτι, μαζί με τους κατοίκους της περιοχής , ο κ. Μητσοτάκης πήγε σαν τον κλέφτη, και μόνο με την «κομματική» κάμερα του ΣΚΑΙ, προφανώς για να μη τους ξεφύγει κανένα πλάνο από κατοίκους που δηλώνουν ικανοποίηση για την καθημερινή παρουσία της κυβέρνησης και την ταχεία υλοποίηση μέτρων φροντίδας στους πληγέντες.

Το τελευταίο καταφύγιο της ΝΔ, η προσπάθεια εξαγωγής πολιτικής υπεραξίας από την επικοινωνιακή εκμετάλλευση μιας τραγωδίας, αποδεικνύεται κι αυτή μάταια”.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.