Είναι γεγονός: Ως το 2022 η πρώτη επανδρωμένη αποστολή της Ινδίας στο διάστημα

Η Ινδία θα γίνει η τέταρτη χώρα στον κόσμο που θα στείλει ανθρώπους στο Διάστημα...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Η Ινδία θα γίνει η τέταρτη χώρα στον κόσμο που θα στείλει ανθρώπους στο Διάστημα, καθώς προγραμματίζει μια τέτοια αποστολή έως το 2022, ανακοίνωσε σήμερα ο πρωθυπουργός Ναρέντρα Μόντι σε ομιλία του με αφορμή την 72η επέτειο της ανεξαρτησίας της χώρας.

Μιλώντας από το ιστορικό «Κόκκινο Οχυρό» στο Δελχί, ο πρωθυπουργός δήλωσε ότι έως το 2022 η σημαία της Ινδίας θα φτάσει στο Διάστημα. Θα είναι η τέταρτη χώρα η οποία θα στείλει ανθρώπους στο Διάστημα μετά τις ΗΠΑ, τη Ρωσία και την Κίνα.

Πηγή: ΑΠΕ- ΜΠΕ 

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.