Η επιστροφή του Δ. Παπαϊωάννου

Δεκαέξι χρόνια μετά την τελευταία του εμφάνιση στη Θεσσαλονίκη, ο Δημήτρης Παπαϊωάννου επανέρχεται με το έργο του «Πρώτη ‘Υλη»... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Δεκαέξι χρόνια μετά την τελευταία του εμφάνιση στη Θεσσαλονίκη, ο Δημήτρης Παπαϊωάννου επανέρχεται με το έργο του «Πρώτη ‘Υλη», για οκτώ παραστάσεις, στο πλαίσιο των 47ων «Δημητρίων», που διοργανώνει ο Δήμος Θεσσαλονίκης.Οι παραστάσεις θα πραγματοποιηθούν στην Αποθήκη 15 του Λιμανιού, στις 11, 12, 13, 14 και στις 17, 18, 19 και 20 Οκτωβρίου.Η «Πρώτη Ύλη» παρουσιάστηκε για πρώτη φορά τον Ιούνιο του 2012, στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Αθηνών, με τα εισιτήρια των παραστάσεων να εξαντλούνται σε χρόνο ρεκόρ και τις ενθουσιώδεις κριτικές να ακολουθούν.Το έργο, μετά από τις παραστάσεις της Θεσσαλονίκης, θα παρουσιαστεί στο EMPAC (Experimental Media and Performing Arts Center) της Νέας Υόρκης, για να αναπτυχθούν νέες εκδοχές και οπτικές του.Η προπώληση των εισιτηρίων ξεκίνησε ηλεκτρονικά, στη διεύθυνση http://www.tickethour.com/ και τηλεφωνικά: 210 89 38 111.Τιμές εισιτηρίων: 20 και 10 €

   

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.