Κορονοϊός: Τα νεότερα για την υγεία του 17χρονου που νοσηλεύεται στον “Ερυθρό Σταυρό”

Ευχάριστα είναι τα νέα για την πορεία της υγείας του 17χρονου ο οποίος είχε διαγνωσθεί με κορονοϊό...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Ευχάριστα είναι τα νέα για την πορεία της υγείας του 17χρονου ο οποίος είχε διαγνωσθεί με κορονοϊό και λίγες ημέρες αργότερα χρειάστηκε να μεταφερθεί στο νοσοκομείο και στη συνέχεια να διασωληνωθεί. Ο 17χρονος, όπως είπε μιλώντας στον ΑΝΤ1, η διοικήτρια του “Ερυθρού Σταυρού” όπου νοσηλεύεται ο μαθητής της Β’ Λυκείου αποσωληνώθηκε και αναμένεται να πάει σε θάλαμο.

“Η εικόνα του παιδιού είναι πολύ καλύτερη. Έχει αποσωληνωθεί και είναι σε πάρα πολύ καλή κατάσταση. Παρακολουθείται από τους γιατρούς να ξυπνήσει εντελώς και παίρνει την πορεία προς τον θάλαμο. Εάν αυτό γίνει σήμερα ή αύριο θα μας το πουν οι γιατροί. Οι γιατροί έκαναν και κάνουν ό,τι μπορούν για όλους τους ασθενείς” τόνισε χαρακτηριστικά η κα Ελπινίκη Ταβιανάτου.

Δείτε το βίντεο του ΑΝΤ1:

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.