Το μπάσκετ έχει γίνει μπασκετάκι

Το ελληνικό πρωτάθλημα εξακολουθεί να κάνει βήματα προς τα πίσω. Ακόμη μία χρονιά αρχίζει με σοβαρά προβλήματα... ή πιο σωστά δεν αρχίζει ακόμη... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Το ελληνικό πρωτάθλημα εξακολουθεί να κάνει βήματα προς τα πίσω. Ακόμη μία χρονιά αρχίζει με σοβαρά προβλήματα… ή πιο σωστά δεν αρχίζει ακόμη.Με ψήφους 11-1-2 υπάρχει αναβολή επ’ αόριστον στο πρώτο τζάμπολ της χρονιάς, αφού δεν υπάρχει πρόταση για τα τηλεοπτικά δικαιώματα που να ικανοποιεί έστω την πλειοψηφία των ομάδων. «Όχι» από Απόλλων Πατρών, Άρη, Ηλυσιακό, Ίκαρο Καλλιθέας, Πανελευσινιακό, Πανιώνιο, ΠΑΟΚ, Περιστέρι, Ρέθυμνο, Κολοσσό Ρόδου και ΚΑΟΔ, λευκό από Παναθηναϊκό…που βρήκε πάλι απέναντί του τον Ολυμπιακό που ψήφισε «ναι» μαζί με την Καβάλα. Οι Ροδίτες και οι Δραμινοί δεν βρέθηκαν στα γραφεία του EΣΑΚΕ, λόγω των υποχρεώσεών του στο Κύπελλο Ελλάδος. Ο Κολοσσός έστειλε εξουσιοδότηση, ενώ ο ΚΑΟΔ ψήφισε τηλεφωνικός. Η συνάντηση γίνεται σε ήρεμο κλίμα, χωρίς να υπάρχουν εντάσεις. Πηγή: gazzetta.gr 

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.