Παρέδωσαν τα παιδιά στον… έφορο

Με πρωτόκολλο παράδοσης-παραλαβής, μέλη του Συλλόγου Πολυτέκνων Δράμας «Αγιος Στυλιανός» άφησαν τα... παιδιά τους στον προϊστάμενο της Εφορίας Δράμας... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Με πρωτόκολλο παράδοσης-παραλαβής, μέλη του Συλλόγου Πολυτέκνων Δράμας «Αγιος Στυλιανός» άφησαν τα… παιδιά τους στον προϊστάμενο της Εφορίας Δράμας, σε μια συμβολική κίνηση διαμαρτυρίας για τα νέα μέτρα.«Να συνεχίσει το κράτος στο εξής να μεγαλώνει τα παιδιά μας, αφού έβαλε τεκμήριο διαβίωσης για κάθε παιδί. Εχουμε ξεπεράσει τα όριά μας και δεν αντέχουμε άλλη φοροεπιδρομή», δήλωσε ο πρόεδρος του Συλλόγου, Νικόλαος Σμολοκτός. Πηγή: Εθνος

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.