Ισόπαλο χωρίς τέρματα έληξε το πρώτο ημίχρονο στην Τούμπα ανάμεσα στον ΠΑΟΚ και τον Ολυμπιακό. Και οι δύο ομάδες είχαν ευκαιρίες για να σκοράρουν, με τους πρωταθλητές να έχουν δοκάρι στο 20′ με τον Μπρούμα.
ΠΑΟΚ-Ολυμπιακός 0-0 (ΗΜ.)
Ισόπαλο χωρίς τέρματα έληξε το πρώτο ημίχρονο στην Τούμπα ανάμεσα στον ...
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
Αθλητισμός
Google
Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google
Google
Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ