Βουλευτής της ΝΔ παραβίασε τα μέτρα του lockdown και τού επιβλήθηκε πρόστιμο. Πρόκειται για τον βουλευτή Μεσσηνίας, Μίλτο Χρυσομάλλη. Κατά τη διάρκεια ελέγχου για την εφαρμογή των περιοριστικών μέτρων προστασίας από την πανδημία, την 3η Μαρτίου 2021, διαπιστώθηκε παραβίασή τους από τον βουλευτή Μεσσηνίας, Μίλτο Χρυσομάλλη αναφέρει η ανακοίνωση του γενικού γραμματέα της Κ.Ο της ΝΔ. Στον βουλευτή επιβλήθηκε το προβλεπόμενο διοικητικό πρόστιμο. Ο Γενικός Γραμματέας, Ιωάννης Μπούγας, κάλεσε τον κ. Χρυσομάλλη και του απηύθυνε αυστηρή επίπληξη.
Κορονοϊός: Πρόστιμο σε βουλευτή της ΝΔ για παραβίαση των μέτρων του lockdown
Βουλευτής της ΝΔ παραβίασε τα μέτρα του lockdown και τού επιβλήθηκε πρόστιμο...
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
Πολιτική
Google
Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google
Google
Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ