Χριστίνα Μπόμπα: Πήρε εξιτήριο από το νοσοκομείο – ΦΩΤΟ

Βρίσκεται στον 6ο μήνα της κύησης της και περιμένει δίδυμα...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Εξιτήριο από το νοσοκομείο πήρε η εγκυμονούσα Χριστίνα Μπόμπα. Βρίσκεται στον 6ο μήνα της κύησης της και περιμένει δίδυμα. Η σύζυγος του Σάκη Τανιμανίδη χρειάστηκε να νοσηλευτεί καθώς είχε κάποιους αφόρητους κοιλιακούς πόνους.

Μάλιστα η Χριστίνα Μπόμπα αφού βγήκε αρχικά από το νοσοκομείο, εισήλθε ξανά χωρίς όμως η κατάσταση της υγείας της να βρίσκεται σε κίνδυνο.

Με μία φωτογραφία της στο Instagram, ανακοίνωσε στους followers της ότι είναι καλά και βρίσκεται πλέον στο σπίτι της.

«Είμαστε πίσω σπιτάκι μας… και όλα είναι καλά! ♥️ #thankyouallforyourlove ».

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.