Αθηνών-Λαμίας: Αποκαταστάθηκε η κυκλοφορία των οχημάτων – Είχε ανατραπεί νταλίκα

Η κυκλοφορία διεξάγεται κανονικά πλέον...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Αποκαταστάθηκε η κυκλοφορία των οχημάτων στη νέα εθνική οδό Αθηνών-Λαμίας, στο ρεύμα προς Λαμία, όπου είχε ανατραπεί νταλίκα, στο ύψος του Σείριου.

Σύμφωνα με νεότερη ενημέρωση της αστυνομίας, η κυκλοφορία διεξάγεται κανονικά πλέον.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.