Πυρκαγιά ξέσπασε, σήμερα το πρωί, σε ένα επαρχιακό ορυχείο, στο οποίο εξορύσσεται ποτάσα βιομηχανικής χρήσης, με αποτέλεσμα να έχουν εγκλωβιστεί στις στοές του 20 εργάτες. Το ορυχείο αυτό βρίσκεται στην καναδική επαρχία Σασκατσιούαν.”Διατηρούμε πάντως την επικοινωνία με τους αποκλεισμένους εργάτες”, αναφέρει στην ιστοσελίδα της η PotashCorp.”Η κατάσταση της υγείας των εργατών δεν εμπνέει ανησυχία”, πρόσθεσε από την πλευρά του μιλώντας στο Γαλλικό πρακτορείο ο εκπρόσωπος της εργοδοσίας, Ντέιλ Στέινγκελαντ.
Εγκλωβισμένοι εργάτες σε ορυχείο
Πυρκαγιά ξέσπασε, σήμερα το πρωί, σε ένα επαρχιακό ορυχείο, στο οποίο εξορύσσεται ποτάσα βιομηχανικής χρήσης... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
Κοινωνία
Google
Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google
Google
Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ