Την συναυλία άνοιξε η Δέσποινα Βανδή τραγουδώντας το “Γεια”
H Καίτη Γαρμπή τραγούδησε τις “Ευαισθησίες” φορώντας μαύρη τουαλέτα της με σκίσιμο στο πόδι και Louboutin ψηλοτάκουνες γόβες.
Η Άντζελα Δημητρίου αποθεώθηκε από το κοινό
Ο Διονύσης Σχοινάς τραγούδησε τα “Συγκοινωνούντα Δοχεία”
Η Δέσποινα Βανδή εμφανίστηκε στο μέση της συναυλίας και ήταν αυτή που έκλεισε τη βραδιά φορώντας μια υπέροχη αέρινη τουαλέτα.
Οι εμφανίσεις των καλλιτεχνών
Οι καλλιτέχνες έδωσαν τον καλύτερο τους εαυτό πάνω στη σκηνή τραγουδώντας μεγάλες επιτυχίες του Φοίβου. ΔΕΙΤΕ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
Lifestyle
Google
Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google
Google
Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ