Τώρα-Βουλευτές στο υπ.Υγείας

Οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ, Αφροδίτη Σταμπούλη και Ειρήνη Αγαθοπούλου έχουν μεταβεί στο υπουργείο Υγείας για να εκφράσουν την υποστήριξη τους στους διαμαρτυρόμενους φυσικοθεραπευτές... ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ, Αφροδίτη Σταμπούλη και Ειρήνη Αγαθοπούλου έχουν μεταβεί στο υπουργείο Υγείας για να εκφράσουν την υποστήριξη τους στους διαμαρτυρόμενους φυσικοθεραπευτές.Στην πρώτη φωτογραφία εικονίζεται η βουλευτής Σερρών, Αφροδίτη Σταμπούλη ενώ στη δεύτερη, αριστερά, η βουλευτής Κιλκίς, Ειρήνη Αγαθοπούλου.   

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.