Κορονοϊός: Συναγερμός στο νοσοκομείο Διδυμοτείχου – Θετικοί 40 εργαζόμενοι

Θετικοί στον κορονοϊό διαγνώσθηκαν περισσότερα από 40 μέλη του προσωπικού...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Θετικοί στον κορονοϊό διαγνώσθηκαν περισσότερα από 40 μέλη του προσωπικού (γιατροί, νοσηλευτές, τεχνικοί) στο Νοσοκομείο Διδυμοτείχου με αποτέλεσμα να δημιουργούνται σοβαρά προβλήματα στην εύρυθμη λειτουργία του Νοσηλευτικού Ιδρύματος.

Ένα μεγάλο τμήμα της Παθολογικής κλινικής του νοσοκομείου που είχε μετατραπεί σε κλινική covid-19 έχει αποσυμφορηθεί και ένας αριθμός ασθενών έχει μεταφερθεί και συνεχίζει την νοσηλεία του στο ΓΠΝΑ.

ΠΗΓΗ: ΕΡΤ

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.