Ξάπλωσε στη μέση της εθνικής

Στην Εθνική Οδό Πύργου-Πατρών ξάπλωσε πριν από λίγο ένας άνδρας για να αυτοκτονήσει... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Στην Εθνική Οδό Πύργου-Πατρών ξάπλωσε πριν από λίγο ένας άνδρας 50-55 ετών για να αυτοκτονήσει.Το περιστατικό συνέβη περίπου στις 15.15 μμ. στο ύψος της μαθητικής εστίας “Αγία Φιλοθέη” της Εθνικής Οδού.Σύμφωνα με δηλώσεις οικείων του προσώπων στο iliaoikonomia.gr, είχε κάνει χρήση αλκοόλ σε μεγάλη ποσότητα. Είπε θέλω να αυτοκτονήσω και κατευθύνθηκε προς το κέντρο της Εθνικής Οδού Πύργου – Πατρών. Εκεί προφανώς λόγω του ποτού έχασε τις αισθήσεις του.Ευτυχώς, κάποιοι περαστικοί που βρέθηκαν στο σημείο, αφενός έκαναν σήμα στα αυτοκίνητα να κόψουν ταχύτητα για να μην τον χτυπήσουν και αφετέρου ειδοποίησαν ασθενοφόρο και την τροχαία, ενώ μία νοσηλεύτρια που συμπτωτικά ήταν εκεί του προσέφερε τις πρώτες βοήθειες.Αμέσως έφθασε η τροχαία Πύργου και ασθενοφόρο που τον μετέφερε στο νοσοκομείο Πύργου.  Πηγή:iliaoikonomia.gr  

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.